Event Management
Az Event Management a HEAD rendezvényszervezésért, programlebonyolításáért és technikai megoldásokért felelős szekciója.
Az Event Management tagjai szervezetünk fő kivitelezői, így a helyszínek megkeresésétől és lefoglalásától egészen az előadók által kért szükséges eszközök és technika beszerzéséig, illetve a catering rendezéséig mi intézzük a dolgokat. A szekció feladatából adódóan közeli kapcsolatot ápol a szervezet többi részével és igyekszik egyfajta kreatív motorként minél jobb megoldásokat találni a fejlődésünk érdekében, folyamatos megbeszélések közepette.
Az EM emellett aktívan részt vesz a toborzásban és az integrációs programok, csapatépítők szervezésében a HR szekcióval szoros együttműködésben, illetve kooperálva a szervezet egészével.
Feladatkörből adódóan tehát tervezünk, szervezünk, beszerzünk, megteremtjük a szükséges feltételeket a szervezet gördülékeny működéséhez és a folyamatos fejlődésre törekvés mellett mindig igyekszünk mindenhol ott lenni, ahol csak kell.